Friday, July 16, 2010

kem ohh kem!


nur bukit unggul,here i come!!! oh,no no no! just dreaming..
dgn hati yg agk kecewa, aku berjalan plg ke rumah.. hujan turun membsahi jalan2 raya. seolah2 m'mhami ape yg aku lalui skrg ni.. seolah2 mengerti hati kecil ku ini... aku, x dpt join g kem tuh.. dh ready dh.. tgk beg tuh.. tp x dpt.sbb???? dh t'tggl bas utk g sane tuh. aku rse 5 mnit je kowt aku lmbt.. aku bg tau ibu aku, mule tu die mcm mrh. then, die ckp xpe lah nk buat cmne.mngkin ade hikmah sebalik kejadian..yes momm, u are definitely RIGHT! :)
x ade rezeki,. lain kali je lah pergi..thun depan ade lg kan.. huhuh.. tp, mslh nye, aku pnye beg bju kat sekolah dlm bilik UBK.. adoyai.. boleh pulak.. hrp2 diorang tak bwa pergi sne skali kan??? insya Allah..
hari ni, mcm2 kejadian... cikgu zila merajuk laa.. td pergi umah nenek, die keluar la.. tertinggal bas la... ya Allah........ pengalaman banyak mengajar kita.. :D