Tuesday, August 3, 2010

selamat tinggal FACEBOOK, kembali kepada TEXTBOOK ;D


*tittle entry kali ni di apdatasi dri nur aisya my beloved friendss... hehe. :)
"aku nur shafikah bnti zuraidi berjanji utk tdk mmbuke facebook brmule pd saat ini sehinggepeperiksaan PMR hbis"
"aku nur aisya bnti khalil berjanji utk tdk mmbuke facebook brmule pade saat ini shingge pepriksaan PMR hbis"
huhu. dgn ini, kami telah berbai'ah. dgn bersaksi kn siti fakhriah, siti aidiana & tntunye Allah S.W.T.... :)
ini bermkne, kami x boleh mngkir jnji. yeh! ofcoz!!
tujuan satu2nye adlh utk kami meraih kejayaan terutame dlm PMR yg x bpe lme je lg.. insya Allah, doakn kami yer ;)
kpd my fellow friends yg lain. korg cmne ? heeeh.. edie ngn fakhriah ni, sje nk mematahkn smngt. ade ke ckp , 'ye,ye je. nnt bkak gk.' ish. aku pntg di cabar, aku buat ape yg aku dh jnji, ;D
aku facebook x bkak, blog always.. peace yoww.. blog utk luahan. kejap je. tdk melekn same sekali. aku suke! haha...
**gmbr utk kali ni mmg takde kne mngene saje nk 'intrprem' . hak3!
*sekian. wabillahitaufiqwalhidayah.wassalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuh!*